Η Άννα Χατζησοφιά, σεναριογράφος και μόνιμα συνεργάτιδα του Χάρη Ρώμα, μίλησε στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1 για την «επόμενη ημέρα» μετά από το τσουνάμι καταγγελιών στον χώρο του θεάματος.

Η Άννα Χατζησοφιά, από της οποίας την πένα βγήκαν μερικές από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές τηλεοπτικές σειρές της τελευταίας τριακονταετίας με πιο πρόσφατη το «Καφέ της Χαράς» βρέθηκε σήμερα στην παρέα του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά για να μιλήσουν για το φλέγον θέμα των ημερών, τις κατηγορίες για κακοποίηση στον χώρο του θεάτρου ή από ανθρώπους του θεάτρου.

«Το θέμα είναι αν η επόμενη ημέρα όλη αυτή η ιστορία θα φέρει ένα ξεκαθάρισμα όχι μόνο στον χώρο του θεάματος, της τηλεόρασης, της δημοσιογραφίας, της πολιτικής, των πανεπιστημίων, των σχολείων, αλλά αν συνολικά θα βοηθήσει να αλλάξουν οι νοοτροπίες» είπε η σεναριογράφος. «Το σημαντικό είναι να μπορέσουμε να ξεφύγουμε από τα έμφυλα στερεότυπα, τα θύματα να πάψουν να αυτοενοχοποιούνται και η κοινωνία να πάψει να ενοχοποιεί τα θύματα. Νομίζω ότι αυτό είναι το μεγάλο βήμα που οφείλουμε να κάνουμε σαν δημοκρατική κοινωνία και νομίζω πως βαδίζουμε σε έναν δρόμο που ελπίζω ότι θα μας βγάλει κάπου καλά».

Όσον αφορά το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί γύρω από το πρόσωπο της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη, η Άννα Χατζησοφιά ήταν κατηγορηματική:

«Το ζήτημα είναι πολιτικό γιατί μιλάμε για έναν δημόσιο φορέα, ένα εποπτευόμενο φορέα του υπουργείο Πολιτισμού, όπου ο συγκεκριμένος άνθρωπος διορίστηκε αριστήδειν, άλλαξε για το “δημόσιο συμφέρον” με ένα νόμο και ένα άρθρο η θεσμοθέτηση από την προηγούμενη υπουργό που απαιτούσε πρόσκληση ενδιαφέροντος. Άλλαξαν για να τοποθετηθεί ο εκλεκτός της κυβέρνηση. Ο.Κ., δεν λέμε ότι γνωρίζανε. Όμως, από τη στιγμή που στις 6 του μηνός βγήκε η συγκεκριμένη συνέντευξη με το όνομα του καταγγέλλοντος στη διάθεση της δημοσιογράφου που είχε το θάρρος να την πάρει, θα έπρεπε να ενεργήσει διαφορετικά. Εκεί έγκειται η πολιτική ευθύνη της υπουργού Πολιτισμού».

Δείτε τη συνέντευξη της Άννας Χατζησοφιά στον Γιώργο Λιάγκα και στην Φαίη Σκορδά:

Διαβάστε επίσης »