7 Απρίλιος 20217 Απρίλιος 2021

Συνολικά 90 ψηφιακές υπηρεσίες παρέχει ο Δήμος Αθηναίων μέσω της πλατφόρμας (https://eservices.cityofathens.gr) στους πολίτες προκειμένου να εξυπηρετηθούν γρήγορα και με ασφάλεια από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του σπιτιού τους αλλά και να αποφευχθούν οι ουρές και η ταλαιπωρία στα γκισέ. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, συνολικά οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει ο Δήμος Αθηναίων -μαζί με τις 16 που προστέθηκαν αυτές τις μέρες- έχουν φτάσει τις 90, πολλές από τις οποίες αξιοποιούνται ήδη και από άλλους Δήμους της χώρας.

Οι 16 νέες υπηρεσίες


Οι πολίτες μπορούν από σήμερα να εξυπηρετηθούν εξ αποστάσεως για τις παρακάτω υπηρεσίες:


1.Βεβαίωση απώλειας φακέλων ή και στελεχών οικοδομικής άδειας για όλη την Αττική


2.Βεβαίωση Πολτοποίησης σχεδίων οικοδομικών αδειών έως και το 1955 για τους Δήμους Αθηναίων, Βύρωνα, Δάφνης – Υμηττού, Ηλιούπολης και Καισαριανής


3.Βεβαίωση Πολτοποίησης σχεδίων οικοδομικών αδειών έως και το 1955 για την Αττική (εκτός των Δήμων Αθηναίων, Βύρωνα, Δάφνης – Υμηττού, Ηλιούπολης και Καισαριανής)


4.Βεβαίωση Ηλεκτροδότησης – Υδροδότησης για Κτίσματα Προϋπάρχοντα του έτους 1955


5.Θεώρηση Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ (1955 – 1983)


6.Θεώρηση Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ μετά το 1983


7.Θεώρηση Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ-ΕΥΔΑΠ μετά το 2014


8.Απόσυρση Φακέλου


9.Έκδοση Πιστοποιητικού Ελέγχου Κατασκευής (Π.Ε.Κ.)


10.Αίτηση Συμμετοχής σε Εμποροπανηγύρεις Έτους 2021


11.Αίτηση Θεώρησης της Έγκρισης Συμμετοχής στην Κυριακάτικη Αγορά Μοναστηρακίου


12.Βεβαίωση Δραστηριοποίησης Υπαίθριου Εμπορίου


13.Αίτηση Συμμετοχής σε Κλήρωση για τη Χορήγηση Έγκρισης Συμμετοχής στην Κυριακάτικη Αγορά Μοναστηρακίου


14.Αίτηση Συμμετοχής σε Διαδικασία Έκδοσης Άδειας Επαγγελματία Πωλητή Υπαίθριου Εμπορίου


15.Αίτηση Μεταβίβασης Άδειας Επαγγελματία Πωλητή Υπαίθριου Εμπορίου


16. Αίτηση Θεώρησης Άδειας Επαγγελματία Πωλητή Υπαίθριου Εμπορίου

Η δήλωση Μπακογιάννη


«Αυτή η πολύ δύσκολη χρονιά, μας έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μία μεγάλη ψηφιακή προίκα για την Αθήνα. Μείωση κόστους, μεγαλύτερη ταχύτητα στην εξυπηρέτηση του πολίτη, χωρίς ταλαιπωρία και γραφειοκρατία. Αυτός είναι ο στόχος και συνεχίζουμε να δουλεύουμε για να γίνουν οι ψηφιακές υπηρεσίες ακόμη περισσότερες. Γιατί χρειαζόμαστε καλύτερη ποιότητα ζωής, όχι στη θεωρία αλλά στην πράξη, στην καθημερινότητά μας», δήλωσε σχετικά ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Τα έγγραφα στο παρελθόν και η αίτηση


Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλά έγγραφα που στο παρελθόν χρειάζονταν μέρες ή και εβδομάδες για να διεκπεραιωθούν πλέον εκδίδονται από την ψηφιακή πλατφόρμα (https://eservices.cityofathens.gr) σε λιγότερο χρόνο. Οι επαγγελματίες μπορούν εύκολα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση για νέα παροχή ρεύματος, για απαλλαγή Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού, αλλά και για τη χορήγηση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου με τραπεζοκαθίσματα. Παράλληλα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να εκδώσουν με ταχύτητα μια σειρά βεβαιώσεων και πιστοποιητικών που χρησιμοποιούνται ευρέως στη καθημερινή επαφή τους με το κράτος όπως πιστοποιητικά γέννησης, εγγυτέρων συγγενών, εντοπιότητας, αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων γάμου, γέννησης, θανάτου, κ.α.

Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα «κλικ» από τον υπολογιστή ή από το κινητό τους οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου όταν το αίτημα τους επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου, χωρίς να χρειαστεί να προσέλθουν σε καμία φάση της διαδικασίας στις υπηρεσίες.

Mην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας (κουδουνάκι & feed), ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, ή να μας ακολουθήσετε στο Google News, ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook, ή να μας ακολουθήσετε στο twitter και στο κανάλι του Youtube!

Διαβάστε επίσης »