Click inside

Ο… δαίμων του διαδικτύου χτύπησε τα Zara

0 Σχόλια

Μέσα σε λίγα 24ωρα, τα brands της Inditex έμειναν στον αέρα, καθώς η πλατφόρμα των ραντεβού για το click inside έπεσε και παραμένει άγνωστη η επανελειτουργία της. Για τον λόγο αυτό κρίθηκε απαραίτητο να κλείσουν και πάλι τα καταστήματα Zara και των υπόλοιπων brands σε “κόκκινες” περιοχές όπως Αττική και Πάτρα. Ως εκ τούτου θα λειτουργήσει για τις επόμενες μέρες μόνο το click away. Η παύση της λειτουργίας αποδίδεται αποκλειστικά σε τεχνικό πρόβλημα και με την επαναφορά της πλατφόρμας θα επανέλθει το click inside. Στην Ελλάδα ο όμιλος Inditex δραστηριοποιείται με 7 αλυσίδες οι οποίες διαθέτουν αθροιστικά δίκτυο 163 καταστημάτων στο οποίο απασχολούνται περίπου 4.000 εργαζόμενοι. Υπενθυμίζεται ότι μια διαφορετική τακτική ακολούθησε ο Όμιλος Jumbo ο οποίος προχώρησε στην εκ νέου αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων στις “κόκκινες” περιοχές εξηγώντας πως ο τρόπος λειτουργίας με τις τις μεθόδους click inside και click away είναι μη φιλικός προς τους πελάτες. Δείτε επίσης: H απόβαση της Tesla στο Golden Hall «Λίφτινγκ» 130.000.000 ευρώ στο Κτήμα Τατοΐου

Διαβάστε το »

Click inside και click away: Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και κομμωτήρια- Οδηγός 11 ερωτοαπαντήσεων

0 Σχόλια

Επανέρχεται για τα εμπορικά καταστήματα το click away στις «κόκκινες» περιοχές της χώρας από σήμερα, Σάββατο 30 Ιανουαρίου, ενώ τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, τα κομμωτήρια, τα καταστήματα περιποίησης και τα χαρτοβιβλιοπωλεία θα λειτουργούν με τη μέθοδο του click inside. Η επιβαρυμένη επιδημιολογική εικόνα της Αττικής και προκειμένου να παραμείνει ανοιχτό το λιανεμπόριο, οδήγησε στην υιοθέτηση του click inside, που πρακτικά σημαίνει αγορές εντός των καταστημάτων κατόπιν όμως ραντεβού. Παραμένει η υποχρέωση αποστολής SMS, στο 13033 με τον αριθμό 2, προκειμένου να κάνουν οι πολίτες τις αγορές τους, με χρονικό περιορισμό τις δύο ώρες. Επιπλέον, τα καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά τις Κυριακές προκειμένου να περιοριστεί η μετακίνηση και να αποφευχθούν εικόνες συνωστισμού. Οδηγός 11 ερωτοαπαντήσεων Σε μια ενδεκάδα ερωτήσεων εμπόρων και καταναλωτών για τη μέθοδο του «click in shop» απαντάει το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Αττικής και δίνει οδηγίες με τις λεπτομέρειες των περιορισμών, που θα ισχύουν για τα εμπορικά καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και βιβλιοχαρτοπωλεία, καθώς επίσης τον τρόπο που θα εξυπηρετούνται οι καταναλωτές με ραντεβού εντός καταστήματος. 1. Ποιο είναι το βασικό χαρακτηριστικό του click in shop; Πρόκειται για αγορές εντός του καταστήματος με ραντεβού. Από τις “αγορές εκτός” θα επιτρέπονται οι “αγορές εντός” με τον πελάτη να μπαίνει κανονικά εντός του καταστήματος κατόπιν ραντεβού και να αγοράζει το είδος που έχει επιλέξει, έχοντας και την δυνατότητα δοκιμής του. 2. Θα…

Διαβάστε το »