εμβολιασμό

Κορωνοϊός: Ανεξήγητα νευρολογικά συμπτώματα μετά τον εμβολιασμό – Τι ακριβώς συμβαίνει

0 Σχόλια

Με αφορμή την περίπτωση μιας 36χρονης που μετά τον εμβολιασμό της άρχισε να αναφέρει μυική αδυναμία και διάφορα νευρολογικά συμπτώματα ο Νευρολόγος Ιωάννης Μάρκου,  εξηγεί ότι δεν πρόκειται για ανεπιθύμητες αντιδράσεις στο εμβόλιο, αλλά για πιθανές εκδηλώσεις του συνδρόμου «Λειτουργικές Νευρολογικές Διαταραχές» Σύμφωνα με πρόσφατη ιατρική μελέτη, μία γυναίκα 36 ετών που δεν είχε σημαντικό προηγούμενο ιατρικό ιστορικό έλαβε την πρώτη δόση εμβολίου κατά του COVID-19 στο δεξί της χέρι και δεν παρουσίασε καμία αξιοσημείωτη παρενέργεια εκτός από τον πόνο. Τέσσερις εβδομάδες αργότερα, έλαβε τη δεύτερη δόση στο δεξί χέρι. Λίγα λεπτά μετά, παρατήρησε αδυναμία στο δεξί χέρι και πόδι, που κράτησε περίπου 2 ώρες. Ανέφερε συνοδά συμπτώματα όπως κόπωση, μυαλγίες και ήπια πυρετική κίνηση που υποχώρησαν μέσα σε μια ημέρα. Τη δεύτερη ημέρα μετά τον εμβολιασμό, αντιμετώπισε έντονο αίσθημα βάρους στα κάτω άκρα και δυσκολίες στις λεπτές κινήσεις του δεξιού χεριού. Επιπλέον, ανέφερε κόπωση μετά από περπάτημα μικρών αποστάσεων. Αυτά τα συμπτώματα επέμειναν για αρκετές ημέρες, με αποτέλεσμα να ζητήσει ιατρική βοήθεια. Κατά την κλινική εξέταση, η γυναίκα διαπιστώθηκε ότι παρουσίαζε μυϊκή αδυναμία στο άνω άκρο. Η μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου και σπονδυλικής στήλης ήταν φυσιολογική, όπως και το ηλεκτρομυογράφημα και οι μελέτες ταχύτητας νευρικής αγωγιμότητας. Ξεκίνησε η φυσικοθεραπεία και η μυϊκή αδυναμία βελτιώθηκε. Λίγες εβδομάδες αργότερα, ξύπνησε με νέα εμφάνιση αδυναμίας στο αριστερό άνω και κάτω άκρο. Η ασθενής…

Διαβάστε το »