ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ

Λοιπό Επικουρικό Προσωπικό 3η ΥΠΕ: Νέοι πίνακες κατάταξης

0 Σχόλια

Πίνακες Κατάταξης Λοιπού Επικουρικού Προσωπικού 16-04-2021: ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΛΟΙΠΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΕ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΛΟΙΠΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΛΟΙΠΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΛΟΙΠΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΥΕ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΛΟΙΠΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΜ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ Mην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας (κουδουνάκι & feed), ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, ή να μας ακολουθήσετε στο Google News, ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook, ή να μας ακολουθήσετε στο twitter και στο κανάλι του Youtube!

Διαβάστε το »

ΟΠΕΚΕΠΕ: Άνοιξε η πλατφόρμα υποβολής ενιαίας αίτησης ενίσχυσης 2021

0 Σχόλια

Ξεκίνησε η υποβολή των αιτήσεων για την ενιαία ενίσχυση τους έτους 2021, όπως ανακοίνωσε ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων, μέσω της οποίας χορηγούνται όλες οι άμεσες ενισχύσεις, οι ενισχύσεις των μέτρων των μικρών νησιών Αιγαίου πελάγους, καθώς και εκείνες των μέτρων αγροτικής ανάπτυξης που συνδέονται με εκτάσεις ή ζωικό κεφάλαιο. Η υποβολή της γίνεται σε ηλεκτρονική μορφή στον ΟΠΕΚΕΠΕ από τον ίδιο τον δικαιούχο ή από εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του, με απευθείας χρήση της εφαρμογής κατόπιν εγγραφής στο online σύστημα στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΕΠΕ. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα υποβολής των αιτήσεων μέσω Κέντρου Υποδοχής Δηλώσεων (ΚΥΔ) που έχει πιστοποιηθεί από τον ΟΠΕΚΕΠΕ ειδικά για τον σκοπό αυτόν και δραστηριοποιείται στην περιοχή που βρίσκεται η έδρα της εκμετάλλευσής του, αφού εκδώσει τον μοναδικό «κωδικό υποβολής». Η καταληκτική ημερομηνία των αιτήσεων δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί και θα καθοριστεί με σχετική Υπουργική Απόφαση. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΠΕΚΕΠΕ, «για κάθε εργάσιμη ημέρα καθυστέρησης, επιβάλλεται ποινή 1% επί της δικαιούμενης ενίσχυσης (εκτός των περιπτώσεων ανωτέρας βίας και εξαιρετικών περιστάσεων). Σε περίπτωση καθυστέρησης μεγαλύτερης των 25 ημερολογιακών ημερών η αίτηση θεωρείται απαράδεκτη». Mην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας (κουδουνάκι & feed), ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, ή να μας ακολουθήσετε στο Google News, ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook, ή να μας ακολουθήσετε στο twitter και στο…

Διαβάστε το »

Η Άμβυξ Α.Ε., αναζητά προσωπικό

0 Σχόλια

Η Άμβυξ Α.Ε., η μεγαλύτερη Ελληνική εταιρία εισαγωγής, marketing και εμπορίας αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, αναζητά προσωπικό. Δείτε παρακάτω τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας. ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Mην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας (κουδουνάκι & feed), ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, ή να μας ακολουθήσετε στο Google News, ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook, ή να μας ακολουθήσετε στο twitter και στο κανάλι του Youtube!

Διαβάστε το »

opeka.gr – Επίδομα παιδιού: Πότε πληρώνεται η 2η δόση – Δικαιούχοι και ποσά

0 Σχόλια

Η πρώτη δόση πληρώθηκε στις 31 Μαρτίου 2021 σε όσους δικαιούχους είχαν υποβάλλει αίτηση το διάστημα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2021 και πληρώθηκαν το επίδομα με βάση το εισόδημα που είχαν δηλώσει στην τελευταία φορολογική δήλωση, δηλαδή με τα εισοδήματα του 2019. Οι δικαιούχοι του Επιδόματος μπορούν να υποβάλλουν την αίτηση Α21 στην πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ idika.gr ή μέσω του διαδικτυακού τόπου opeka.gr,με τη χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης του δικαιούχου στο TAXISnet. Ωστόσο, με την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων για το έτος 2020 που θα γίνει μέσα στο 2021 θα υπάρξει επανυπολογισμός του επιδόματος παιδιού που δικαιούται ο δικαιούχος. Το δικαιούμενο ποσό θα υπολογιστεί βάσει των εξαρτώμενων τέκνων που θα δηλωθούν στο Α21 του 2021 και του συνολικού οικογενειακού εισοδήματος που οι δικαιούχοι είχαν το φορολογικό έτος 2019 και μέχρι την ημερομηνία λήξης υποβολής της φετινής φορολογικής δήλωσης. Αν στο ενδιάμεσο διάστημα υποβληθεί η φετινή φορολογική δήλωση (Ε1) το επίδομα παιδιού θα υπολογιστεί με βάσει το συνολικό οικογενειακό εισόδημα του φορολογικού έτους 2020. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής της αίτησης Α21 επιτρέπει μέσω εκτεταμένων ηλεκτρονικών διασταυρώσεων με διαθέσιμες βάσεις δεδομένων άλλων φορέων και υπηρεσιών, τον έλεγχο της ακρίβειας και της ορθότητας των δηλούμενων στοιχείων και πληροφοριών κατά το στάδιο υποβολής της αίτησης. Για να χορηγηθεί το επίδομα η αίτηση πρέπει να υποβληθεί οριστικά και να έχει εγκριθεί. Επισημαίνεται ότι αίτηση που…

Διαβάστε το »

Self test: Πώς θα τα προμηθεύονται οι εργαζόμενοι – Τι ισχύει με τις αμοιβές όσων βγουν θετικοί στον ιό

0 Σχόλια

16 Απρίλιος 202116 Απρίλιος 2021 Για το θέμα των self test αλλά και για το Δώρο Πάσχα μίλησε μεταξύ άλλων η Γενική Γραμματέας του υπουργείου Εργασίας Άννα Στρατινάκη στον ΑΝΤ1. Όσον αφορά στη διαδικασία χορήγησης των self test στους εργαζόμενους είπε ότι η “διαδικασία είναι απλή και ταυτοχρόνως ανθρωπίνως χρήσιμη”. Και συνέχισε λέγοντας ότι “καταρχάς δίνουμε μια περίοδο χάριτος, μιας εβδομάδας για να μην τρελαθεί ο κόσμος να το πω έτσι, να πάνε με την άνεση τους την πρώτη εβδομάδα, να προμηθευτούν τα self test. Έχουν ήδη φορτωθεί τα ΑΜΚΑ των εργαζομένων των πρώτων κλάδων, των 7 μεγάλων κλάδων που έχουν μπει στην Κοινή Υπουργική Απόφαση, βρίσκονται ήδη στη διάθεση της ΗΔΙΚΑ, έχουν γίνει διασταυρώσεις και θα μπουν στο σύστημα συνταγογράφησης για να έχουν τα φαρμακεία τα αντίστοιχα στοιχεία των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα”, συμπλήρωσε. Tο σύστημα Όσο αφορά στο πώς το σύστημα θα μπορεί να “δει” τους εργαζόμενους είπε ότι “Έχουν ακολουθηθεί back-office συγκεκριμένα βήματα. Πρώτα από όλα το ΕΡΓΑΝΗ έκανε διασταύρωση των εργοδοτών σε επίπεδο ΚΑΔ , σε επίπεδο δηλαδή επιχειρηματικής δραστηριότητας , κατόπιν αντλήθηκαν όλα τα στοιχεία για τους εργαζόμενους, τα οποία δόθηκαν στην Γενική Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων “ και πρόσθεσε: “Έγινε η ταυτοποίηση ΑΦΜ και ΑΜΚΑ και κατόπιν η ΗΔΙΚΑ πήρε με ασφάλεια το αρχείο, το οποίο έκανε την τελική επικύρωση των ΑΜΚΑ των εργαζομένων. Όπως…

Διαβάστε το »

Ηλιόπουλος: Δουλειά δίχως δικαιώματα φέρνει το νομοσχέδιο για τα εργασιακά

0 Σχόλια

Ζωή-λάστιχο και δουλειά χωρίς δικαιώματα φέρνει το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τα εργασιακά”, ανέφερε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νάσος Ηλιόπουλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό “KavalaNews 102.8”. “Με το νομοσχέδιο αυτό καταργείται το οκτάωρο, ένας εργαζόμενος θα δουλεύει για έξι μήνες σερί 10ωρα χωρίς να πληρωθεί ούτε μία ώρα υπερωρία, κάτι που σημαίνει μείωση μισθού αλλά και διάλυση της προσωπικής και οικογενειακής ζωής”, σημείωσε και πρόσθεσε ότι “έρχεται η πλήρης επικράτηση της ατομικής διαπραγμάτευσης μεταξύ εργαζόμενου και εργοδότη έναντι των συλλογικών συμβάσεων”. “Το νομοσχέδιο αυτό είναι βγαλμένο από τις χειρότερες μέρες της ελληνικής χρεοκοπίας”, τόνισε ο κ. Ηλιόπουλος, θυμίζοντας ότι “η πολιτική αυτή δοκιμάστηκε το 2012 και απέτυχε”. “Ήταν τότε, όταν μέσα σε ένα βράδυ καταργήθηκαν οι συλλογικές συμβάσεις, μειώθηκε ο κατώτατος μισθός κατά 23% και ορίστηκε υποκατώτατος μισθός για τους νέους μείον 32%, με την πεποίθηση ότι έτσι θα συγκρατηθεί η ύφεση, θα μειωθεί η ανεργία και θα έρθει η ανάπτυξη, αλλά τελικά το αποτέλεσμα ήταν το ακριβώς αντίθετο. Καταγράφηκε η χειρότερη ύφεση και η χειρότερη ανεργία που είχαμε ποτέ στην περίοδο της κρίσης”, υποστήριξε. “Καλούμε την κυβέρνηση να μη διανοηθεί να καταθέσει αυτό το νομοσχέδιο, στο οποίο θα σταθεί απέναντι η πλειοψηφία της κοινωνίας”, επισήμανε συμπληρώνοντας πως “ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία θα σταθεί στο πλευρό των εργαζομένων το επόμενο διάστημα ώστε ο νόμος αυτός να μην περάσει”. Όσον…

Διαβάστε το »

ΑΣΕΠ – 2Κ-2021: Πλήθος Αιτήσεων Συμμετοχής

0 Σχόλια

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 2Κ/2021 Γνωστοποιείται ότι, στο πλαίσιο της Προκήρυξης 2Κ/2021 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 9/11-3-2021 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), για την πλήρωση, με σειρά προτεραιότητας, τριάντα οκτώ (38) θέσεων τακτικού προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.), υποβλήθηκαν  συνολικά 7.294  αιτήσεις. Ειδικότερα, υποβλήθηκαν: 4.741 αιτήσεις για την κάλυψη 29 θέσεων κατηγορίας Π.Ε. 2.038 αιτήσεις για την κάλυψη 6 θέσεων κατηγορίας Τ.Ε. 515 αιτήσεις για την κάλυψη 3 θέσεων κατηγορίας Δ.Ε. Δεδομένου ότι αρκετοί υποψήφιοι με τις αιτήσεις τους διεκδικούν περισσότερες από μία θέσεις της ίδιας Κατηγορίας Εκπαίδευσης, το πλήθος των προτιμήσεων των υποψηφίων ανέρχεται σε 19.187 και αναλύεται ανά κλάδο – ειδικότητα ως εξής: Πλήθος Προτιμήσεων ανά Ειδικότητα Κατηγορίας ΠΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΛΗΘΟΣ ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ 14.096 ΠΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 481 Πλήθος Προτιμήσεων ανά Ειδικότητα Κατηγορίας ΤΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΛΗΘΟΣ ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ 2.336 ΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1.367 Πλήθος Προτιμήσεων ανά Ειδικότητα Κατηγορίας ΔΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΛΗΘΟΣ ΔΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΩΝ Η/Υ 647 ΔΕ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ Η/Υ 260 Mην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας (κουδουνάκι & feed), ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, ή να μας ακολουθήσετε στο Google News, ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook, ή να μας ακολουθήσετε στο twitter και στο κανάλι του Youtube!

Διαβάστε το »

oaed.gr: Πότε θα γίνουν οι πληρωμές της δίμηνης παράτασης

0 Σχόλια

16 Απρίλιος 202116 Απρίλιος 2021 Η καταβολή της παράτασης των επιδομάτων ανεργίας που έληξαν τον Μάρτιο, θα υλοποιηθεί ενός του Απριλίου και πιθανότερα σύμφωνα με πληροφορίες πριν την Μεγάλη Εβδομάδα. Η καταβολή της παράτασης της τακτικής επιδότησης ανεργίας, της επιδότησης μακροχρόνιας ανεργίας και του βοηθήματος ανεργίας αυτοαπασχολουμένων θα ολοκληρωθεί αυτόματα, με κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων, χωρίς να απαιτείται καμία ενέργεια των δικαιούχων και δεν υφίσταται κανένας λόγος προσέλευσης στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2). Αναλυτικότερα ο πρώτος μήνας καταβολής της δίμηνης παράτασης των επιδομάτων ανεργίας που έληξαν τον Μάρτιο θα καταβληθεί μέσα στον Απρίλιο ενώ η καταβολή του δεύτερου μήνα της παράτασης θα ολοκληρωθεί μέσα στον Μάιο. Η δίμηνη παράταση αντιστοιχεί στα εξής ποσά: – Τακτική επιδότηση ανεργίας – έως 798,5 € (έως 399,25 € μηνιαίως), προσαυξανόμενο κατά 10% για κάθε προστατευόμενο μέλος – Βοήθημα ανεργίας αυτοαπασχολούμενων – έως 798,5 € (έως 399,25 € μηνιαίως) – Επίδομα μακροχρόνιας ανεργίας – έως 400 € (έως 200 € μηνιαίως). Οι πληρωμές εμφανίζονται στους τραπεζικούς λογαριασμούς εντός 3 εργάσιμων ημερών, μετά την καταβολή τους από τον ΟΑΕΔ. Δικαιούχοι είναι μόνο όσοι παραμένουν άνεργοι κατά την περίοδο που αντιστοιχεί η παράταση και δεν έχουν επωφεληθεί από παρατάσεις της ίδιας επιδότησης. Mην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας (κουδουνάκι & feed), ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, ή να μας ακολουθήσετε στο Google News, ή να κάνετε…

Διαβάστε το »

18 Προσλήψεις στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Χίου

0 Σχόλια

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Χίου ανακοινώνει την πρόσληψη δεκαοκτώ (18) ατόμων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για χρονικό διάστημα μέχρι την 19η-11-2021, με δυνατότητα παράτασης ή ανανέωσης. 1 ΠΕ Αρχαιολόγων 1 ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών 1 ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού 15 ΥΕ Εξειδικευμένων Εργατών Περίοδος Υποβολής Αιτήσεων από 19-04-2021 έως 23-04-2021. Προκήρυξη Mην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας (κουδουνάκι & feed), ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, ή να μας ακολουθήσετε στο Google News, ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook, ή να μας ακολουθήσετε στο twitter και στο κανάλι του Youtube!

Διαβάστε το »

ΑΣΕΠ: 14 Προσλήψεις στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Λάρισας

0 Σχόλια

16 Απρίλιος 202116 Απρίλιος 2021 Πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δεκατεσσάρων (14) ατόμων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών της Εφορείας Αρχαιοτήτων Λάρισας. Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ.6 και θα την υποβάλουν αποκλειστικά ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (efalar@culture.gr) . Το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Η αίτηση συμμετοχής και η σχετική υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 (Α’75) που θα υποβληθούν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο θα πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζονται υπογεγραμμένες, με φυσική υπογραφή. Ανυπόγραφες αιτήσεις ή υπεύθυνες δηλώσεις δεν γίνονται δεκτές. Κάθε υποψήφιος δικαιούται να υποβάλει μία μόνο αίτηση και για θέσεις μίας μόνο κατηγορίας προσωπικού (ΔΕ ή ΥΕ). Η σώρευση θέσεων διαφορετικών κατηγοριών προσωπικού σε μία ή περισσότερες αιτήσεις συνεπάγεται αυτοδικαίως σε κάθε περίπτωση ακύρωση όλων των αιτήσεων και αποκλεισμό του υποψηφίου από την περαιτέρω διαδικασία. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της να γίνει στο κατάστημα της Υπηρεσίας μας, στο διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού (www.culture.gr), καθώς και στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Λαρισαίων, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες. Η ανωτέρω προθεσμία…

Διαβάστε το »

ΑΣΕΠ – 1Γ-2019: Έκδοση οριστικών αποτελεσμάτων επιλαχόντων (Τράπεζα της Ελλάδος)

0 Σχόλια

ΕΚΔΟΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ  ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ 1Γ/2019 – ΔΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ, ΤΑΜΙΑΚΟΥ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ  Σήμερα εκδόθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα των επιλαχόντων του γραπτού διαγωνισμού για την πλήρωση είκοσι (20) θέσεων τακτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Τράπεζα της Ελλάδος [Προκήρυξη Α.Σ.Ε.Π. υπ’ αριθ. 1Γ/2019 (Φ.Ε.Κ. 5/18-03-2019 και ΦΕΚ 15/02-05-2019, Τεύχη Προκηρύξεων Α.Σ.Ε.Π.)] κατόπιν της από 19.1.2021 Ανακοίνωσης του Προέδρου του ΑΣΕΠ με τα ίδια τυπικά και πρόσθετα προσόντα, όπως ακριβώς ορίζονταν στην ανωτέρω προκήρυξη. Οι πίνακες διοριστέων απεστάλησαν στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση και θα αναρτηθούν στο Πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» μετά την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ. Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, οι αποκλειόμενοι  υποψήφιοι εμφανίζονται με τον Α.Μ. υποψηφίου. Πίνακες διοριστέων (Προτείνεται το άνοιγμα του αρχείου με Mozilla Firefox) Mην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας (κουδουνάκι & feed), ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, ή να μας ακολουθήσετε στο Google News, ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook, ή να μας ακολουθήσετε στο twitter και στο κανάλι του Youtube!

Διαβάστε το »

5 θέσεις εργασίας στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Κοζάνης

0 Σχόλια

ΑΣΕΠ – ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 16 Απρίλιος 2021 Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κοζάνης ανακοινώνει την πρόσληψη 5 ατόμων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας 7 μηνών. Προκήρυξη Mην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας (κουδουνάκι & feed), ώστε να ενημερώνεστε πρώτοι, ή να μας ακολουθήσετε στο Google News, ή να κάνετε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook, ή να μας ακολουθήσετε στο twitter και στο κανάλι του Youtube!

Διαβάστε το »

my.gov.gr: Έτοιμος ο ψηφιακός χαρτοφύλακας του πολίτη – Ποια έγγραφα θα περιλαμβάνει

0 Σχόλια

16 Απρίλιος 202116 Απρίλιος 2021 Ως «ψηφιακός χαρτοφύλακας» του πολίτη λειτουργεί η θυρίδα του στο my.gov.gr. Στη θυρίδα αυτή συγκεντρώνονται τόσο τα έγγραφα που εκδίδει online μέσω του gov.gr όσο και τα έγγραφα που εκδίδονται σε δεύτερο χρόνο, κατόπιν ηλεκτρονικής αίτησης του πολίτη προς κάποιον φορέα της δημόσιας διοίκησης μέσω του gov.gr. Επιπλέον, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να αποστέλλουν ηλεκτρονικά έγγραφα από θυρίδα σε θυρίδα, είτε δηλαδή σε άλλους ιδιώτες, είτε σε κάποιον δημόσιο φορέα. Για κάθε έγγραφο που αναρτάται στην θυρίδα του, ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει ενημερωτικό email ή SMS. Τα έγγραφα που αναρτώνται στην θυρίδα εμπλουτίζονται συνεχώς, με στόχο να συγκεντρωθούν σε ένα σημείο όλες τις συναλλαγές του πολίτη με τη Δημόσια Διοίκηση. Μετά την έκδοσή τους μέσω του gov.gr, στην αρχική εκδοχή της θυρίδας θα περιλαμβάνονται τα εξής έγγραφα: * υπεύθυνες δηλώσεις * εξουσιοδοτήσεις * πιστοποιητικά δημοτολογίου * ληξιαρχικές πράξεις * βεβαίωση εμβολιασμού κατά του κορονοϊού * έγγραφα που εκδώσατε μετά από αίτηση του gov.gr προς Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) * αντίγραφο ποινικού μητρώου * δήλωση απώλειας δελτίου αστυνομικής ταυτότητας * σήμα δωρεάν στάθμευσης για ηλεκτροκίνητα οχήματα Η είσοδος στη θυρίδα γίνεται με δύο τρόπους: είτε με τους κωδικούς web banking (Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Τράπεζα Πειραιώς, Alpha Bank, Eurobank, Παγκρήτια Τράπεζα ή Τράπεζα Ηπείρου) είτε μέσω των κωδικών Taxisnet, αφού πρώτα ο πολίτης έχει επιβεβαιώσει τον…

Διαβάστε το »

Από σήμερα Παρασκευή οι δηλώσεις αναστολών εργαζομένων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες

0 Σχόλια

16 Απρίλιος 202116 Απρίλιος 2021 Από σήμερα Παρασκευή 16/4/2021 έως και τις 30/4/2021 δίνεται η δυνατότητα υποβολής δηλώσεων και ορθών επαναλήψεων αναστολών συμβάσεων εργασίας εργαζομένων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, που υπάγονται στην σχετική ΚΥΑ της οποίας η ισχύς παρατάθηκε με την έως τις 30 Απριλίου 2021, για τον Απρίλιο, στο Π.Σ. «ΕΡΓΑΝΗ». Η δήλωση υποβάλλεται επιλέγοντας την ειδική περίπτωση «Περιπτώσεις εργαζομένων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες της κατηγορίας 1.1. «Άτομα Υψηλού κινδύνου» του άρθρου 1 της ΚΥΑ υπ’ αρ. 37095/1436/17‐09‐2020 (Β΄ 4011)». Επιπλέον, οι επιχειρήσεις – εργοδότες που έχουν ΚΑΔ 47.82 και 47.89 των οποίων αναστέλλεται η δραστηριότητα με εντολή δημόσιας και έχουν έδρα ή υποκατάστημα στην Π.Ε. Κοζάνης μπορούν να υποβάλλουν δηλώσεις αναστολής συμβάσεων εργασίας των εργαζομένων τους με έναρξη από 12/4/2021, για τον μήνα Απρίλιο. Οι επιχειρήσεις – εργοδότες που έχουν ΚΑΔ 92.00, ο οποίος είναι κλειστός με εντολή δημόσιας αρχής, και μόνο για τις εξαιρέσιμες δραστηριότητες, δηλαδή με ΚΑΔ: 92.00.13, 92.00.13.01, 92.00.13.02, 92.00.13.03, 92.00.13.04, 92.00.19 και 92.00.29.01, των οποίων επιτρέπεται η λειτουργία τους από 12/4/2021 βάσει της σχετικής ΚΥΑ, μπορούν να προβούν σε ορθή επανάληψη των ήδη υποβληθεισών δηλώσεων αναστολής των συμβάσεων εργασίας για όσους εργαζόμενους επιστρέφουν στην εργασία τους. Για παράδειγμα, εάν έχει υποβληθεί δήλωση αναστολής σύμβασης εργασίας εργαζόμενου για όλον τον μήνα Απρίλιο και ο εργαζόμενος επιστρέφει στην εργασία του στις 12/4/2021, τότε η…

Διαβάστε το »

e-ΕΦΚΑ: Αίτηση αποζημίωσης εξόδων κηδείας και μέσω των ΚΕΠ – Βήμα βήμα η διαδικασία

0 Σχόλια

Και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) παρέχεται η δυνατότητα της υποβολής και διεκπεραίωσης της αίτησης αποζημίωσης εξόδων κηδείας σε περίπτωση θανάτου άμεσα ασφαλισμένου ή συνταξιούχου, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ. Όπως επισημαίνεται, η υπηρεσία αρχίζει πιλοτικά για τους ασφαλισμένους του τ. ΙΚΑ και για όλους τους συνταξιούχους και μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα επεκταθεί σε όλους τους ασφαλισμένους του φορέα. Έτσι, οι πολίτες που κατοικούν σε περιοχές μακριά από τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ ή δεν έχουν εξοικειωθεί με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του φορέα, μπορούν να εξυπηρετηθούν και μέσω των ΚΕΠ. Η ΚΥΑ για αποζημίωση των εξόδων κηδείας Αναλυτικά, με Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργου Γεωργαντά, οι πολίτες μπορούν να προσέρχονται στα ΚΕΠ και να υποβάλουν την αίτησή τους για τα έξοδα κηδείας-ταφής και αποτέφρωσης. Ο πιστοποιημένος υπάλληλος των ΚΕΠ θα διεκπεραιώνει ηλεκτρονικά το αίτημα αποζημίωσης. Η παραπάνω δυνατότητα δίνεται και μέσω της υπηρεσίας myKEPLive, της εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών από υπαλλήλους των ΚΕΠ, μέσω βιντεοκλήσης. Η διαδικασία υποβολής της αίτησης διενεργείται, μέσω πιστοποιημένου υπαλλήλου του ΚΕΠ, o οποίος εισέρχεται στην «Ηλεκτρονική υπηρεσία πληρωμής εξόδων κηδείας» του e-EΦΚΑ και, στη συνέχεια, καταχωρεί τα στοιχεία του αιτούντος (επώνυμο, όνομα, ΑΜΚΑ και ΑΦΜ) και, στη συνέχεια, προβαίνει στην υποβολή της αίτησης για λογαριασμό του. Μετά την…

Διαβάστε το »