εργο

Ά. Γεωργιάδης: Είμαστε ένα βήμα πριν την τελική φάση του έργου στο Ελληνικό

0 Σχόλια

Το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για την κύρωση της σύμβασης διανομής του ακινήτου του Ελληνικού είναι το προτελευταίο βήμα για την οριστική έναρξη του έργου στην τελική του φάση, είπε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Ανάπτυξης ‘Αδωνις Γεωργιάδης απαντώντας στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλ. Τσίπρα και τον επικεφαλής του ΜέΡΑ25 Γιάνη Βαρουφάκη. Έργα γίνονται, και μπουλντόζες ξαναμπαίνουν, αλλά για να γίνει η μεταβίβαση του ακινήτου και να αρχίσει το κτίσιμο του κυρίως έργου, μένει η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο του διαγωνισμού για το καζίνο και η υπερψήφιση αυτής της σύμβασης ώστε να κλείσει όλος ο φάκελος, είπε ο κ. Γεωργιάδης. Αυτό που εμείς παραλάβαμε από τον ΣΥΡΙΖΑ το 2019 ήταν μια ανακοίνωση της Λάμδα 3 μέρες πριν τις εκλογές που μιλούσε για αιφνιδιαστική ανατροπή των συμφωνηθέντων, που “καθιστά την επένδυση μετέωρη”. Η σκυτάλη που μας δώσατε ήταν η επένδυση νεκρή. Η εταιρεία ετοιμαζόταν να φύγει από το Ελληνικό και να προσφύγει στα διεθνή δικαστήρια για να διεκδικήσει αποζημιώσεις.. είπε ο κ. Γεωργιάδης. Σχετικά με τη δήλωση Μητσοτάκη πριν τις εκλογές, είπε είχε δεσμευτεί για απεμπλοκή σε επτά ημέρες, και ότι ο ίδιος μόλις ανέλαβε υπουργός Ανάπτυξης, συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του επενδυτή από τον οποίο ζήτησε την επανεξέταση της απόφασής του. Την επόμενη ημέρα (2/7/2019) η Λάμδα ανακοίνωσε ότι συνεχίζει, εάν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα. “Εάν…

Διαβάστε το »

Ποιοι επιχειρηματικοί Όμιλοι φλερτάρουν με το μεγάλο έργο στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

0 Σχόλια

Με την κατάθεση πέντε δεσμευτικών οικονομικών και τεχνικών προσφορών ολοκληρώθηκε σήμερα το δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού για το έργο επέκτασης της 6ης προβλήτας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 130 εκατ. ευρώ (προ ΦΠΑ), ανοίγοντας τον δρόμο για μια πολυαναμενόμενη παρέμβαση, που θα αναβαθμίσει σημαντικό τον ρόλο του διεθνώς. Η επέκταση της 6ης προβλήτας θα επιτρέψει τον υπερδιπλασιασμό της τρέχουσας δυναμικότητας του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ), στα 1,2 εκατ. TEUs και θα ανοίξει τον δρόμο ώστε να προσεγγίζουν το λιμάνι και μεγαλύτερα πλοία, τύπου New Panamax, τοποθετώντας τον ΟΛΘ στον χάρτη των κύριων γραμμών. Αναλυτικότερα, από τους έξι υποψηφίους, που είχαν προεπιλεγεί στο προηγούμενο στάδιο του διαγωνισμού, δεσμευτικές οικονομικές και τεχνικές προσφορές κατέθεσαν σήμερα οι εξής πέντε (δεν κατέθεσε η κοινοπραξία TERNA SA – Eifagge Genie Civil Marine): *ARCHIRODON GROUP NV *ΣΥΜΠΡΑΞΗ INTRAKAT CONSTRUCTIONS SA-INTERCANTIERI VITTADELLO SPA-SALES SPA *Κ/Ξ MYTILINAIOS SA – ROVER MARITIME SL – HDK SA *Κ/Ξ AVAX SA – ETERMAR SA – NV BESIX SA *Κ/Ξ ACCIONA CONSTRUCCION SA – DREDGING INTERNATIONAL NV Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του ΑΠΕ, εντός της επόμενης εβδομάδας εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος των φακέλων ως προς την πληρότητά τους, ώστε ακολούθως να αρχίσει η αξιολόγηση των δεσμευτικών προσφορών. Στόχος είναι ο ανάδοχος να αναδειχθεί το συντομότερο δυνατόν. Υπενθυμίζεται πως το έργο, που είναι το μεγαλύτερο μεταξύ των υπεσχημένων υποχρεωτικών επενδύσεων στο λιμάνι,…

Διαβάστε το »