unifund

To Uni.Fund επενδύει στην e-satisfaction

0 Σχόλια

Eπένδυση στην εταιρεία e-satisfaction.com, που δραστηριοποιείται στον τομέα του customer engagement και customer feedback, έκανε πρόσφατα το Uni.Fund. Tο e-satisfaction.com είναι μια τεχνολογική λύση που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο η αγορά του retail συλλέγει και αξιοποιεί το feedback των καταναλωτών. Με το e-satisfaction.com, οι retailers μπορούν να αξιοποιήσουν το feedback των πελατών τους για να βελτιώσουν τα operations τους, αλλά και για να αυξήσουν το customer loyalty και τα conversion rates τους, αυξάνοντας την αξία κάθε πελάτη και την ικανοποίησή του. Περισσότεροι από 300 retailers χρησιμοποιούν ήδη τη λύση, μεταξύ των οποίων οι Intersport, Leroy Merlin, Sephora, MyMarket, AB, Public κ.ά. Η πλατφόρμα περιλαμβάνει μια σειρά από μηχανισμούς συλλογής feedback από πολλά διαφορετικά touchpoints, online και offline, οι οποίοι συνδυάζονται με μηχανισμούς segmentation και close the feedback loop μετατρέποντας το feedback των καταναλωτών σε συζήτηση και κάθε συζήτηση σε ενέργεια Ο Ευάγγελος Κοτσώνης, Ιδρυτής και CEO της εταιρείας, αναφέρει: «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με το Uni.Fund. Η συνεργασία αυτή και η έμπρακτη υποστήριξη, ειδικά μέσα σε συνθήκες που η αγορά του retail μετασχηματίζεται με δραματικά γρήγορους ρυθμούς, μας επιτρέπει να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις με ταχύτητα και να αποδείξουμε έμπρακτα πως μια κρίση μπορεί να κρύβει μεγάλες ευκαιρίες. Ο Κωνσταντίνος Λαύκας, Partner του Uni.Fund, σημειώνει σχετικά με τη συνεργασία: «Η λύση της e-satisfaction.com δημιουργεί έναν δίαυλο…

Διαβάστε το »