Volkswagen

Αστυπάλαια: Στο νησί σήμερα ο Πρωθυπουργός για το πράσινο project της ηλεκτροκίνησης

0 Σχόλια

Αστυπάλαια: Παραδίδονται επισήμως σήμερα τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα δημόσιας χρήσης από τη Volkswagen, παρουσία του πρωθυπουργού στο πλαίσιο του έργου «Smart & Sustainable Island».Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μεταβαίνει σήμερα Τετάρτη στην Αστυπάλαια ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση του Δημάρχου Αστυπάλαιας Νίκου Κομηνέα και του υφυπουργού Εξωτερικών Κώστα Φραγκογιάννη με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης της πρώτης φάσης του έργου «Smart & Sustainable Island». Σε φάση υλοποίησης το μεγάλο project της Volkswagen στην Αστυπάλαια Ο πρωθυπουργός στις 15:00, θα συναντηθεί στο νησί με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Volkswagen AG, Dr. Herbert Diess, ενώ στις 16:15, θα παραβρεθεί στην παράδοση δωρεάς υπηρεσιακών αυτοκινήτων και φορτιστών από την Volkswagen στις τοπικές αρχές (Αστυνομία, Λιμενικό). Τέλος, στις 17:30, ο κ. Μητσοτάκης θα παραβρεθεί και θα μιλήσει στην εκδήλωση με θέμα «Astypalea: smart & sustainable island – Progress Report, from vision to action». Μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός θα ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-astypalea που θα επιτρέπει στους κατοίκους και στις επιχειρήσεις του νησιού να λάβουν γενναίες επιδοτήσεις για την απόκτηση ηλεκτρικών οχημάτων. Η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα επιδοτηθεί σε ποσοστό 40% και μέχρι του ποσού των 12.000 ευρώ, ποσό διπλάσιο από την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» που εφαρμόζεται για ολόκληρη τη χώρα. Με επιπλέον 3.000 ευρώ θα επιδοτείται η απόσυρση συμβατικού αυτοκινήτου. Η αγορά ηλεκτρικού δικύκλου για τους κατοίκους της Αστυπάλαιας επιδοτείται με…

Διαβάστε το »

Και όμως αυτό το αυτοκίνητο βάζει μέσα την Volkswagen! – Πωλείται και στην Ελλάδα μας

0 Σχόλια

Η Volkswagen παραδέχτηκε ότι το ηλεκτρικό ID.4 δεν είναι ακόμη κερδοφόρο αλλά είναι πεπεισμένη πως στη συνέχεια η εικόνα αυτή θα αλλάξει, κάτι που δεν συμμερίζονται κάποιοι από τους ειδικούς της αγοράς. Το ηλεκτρικό ID.4 της VW δεν είναι κερδοφόρο και αυτό οφείλεται στο μεγάλο κόστος παραγωγής της μπαταρίας του. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης για τα επιβατικά αυτοκίνητα της Volkswagen, Thomas Ulbrich, η τρέχουσα λιανική τιμή του ID.4 σημαίνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν κερδίζει ακόμη χρήματα από την πώλησή του. Πιστεύει ότι ένας από τους λόγους για τους οποίους το SUV δεν είναι ακόμη επικερδές οφείλεται στο ότι η εταιρεία εξακολουθεί να αυξάνει την παραγωγή στο εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Zwickau της Γερμανίας– δηλαδή δεν έχει φτάσει ακόμα στο peak του υπολογιζόμενου όγκου αυτοκινήτων που θα φέρει και τα ανάλογα οικονομικά αποτελέσματα. «Δεν είναι μόνο ένα ζήτημα εξέλιξης του αυτοκινήτου αλλά είναι επίσης ένα μέρος της αναβάθμισης του εργοστασίου. Όλα είναι καινούργια, δεν έχουμε φτάσει στο μέγιστο της αποδοτικότητας σε ότι αφορά στην παραγωγή και αυτό έχει ως συνέπεια να μην έχουμε φτάσει ακόμα στο επιθυμητό οικονομικό αποτέλεσμα. Αυτό είναι ένα σημείο που χρειάζεται να βελτιωθεί στο μέλλον και θα γίνει, όταν η γραμμή παραγωγής φτάσει τα προβλεπόμενα επίπεδα». Η VW βασίζεται στο ότι ο αυξανόμενος αριθμός ηλεκτρικών οχημάτων θα μειώσει το κόστος παραγωγής και θα τα καταστήσει πιο προσιτά στο ευρύτερο κοινό. Ωστόσο, σύμφωνα με τον πρόεδρο της συμβουλευτικής εταιρείας CarLab, Eric Noble,…

Διαβάστε το »

Τούρκος Πρόεδρος: Μποϊκοτάζ στη Volkswagen – Ακύρωσε την επένδυση στην Τουρκία

0 Σχόλια

Η τουρκική κυβέρνηση θα αποσύρει τα αυτοκίνητα της Volkswagen (VW) από τον στόλο των υπηρεσιακών οχημάτων. Παρατηρητές υποπτεύονται πως πρόεδρος Έρντογαν αντιδρά με αυτόν τον τρόπο στην ακύρωση της επένδυσής της στην Τουρκία. Σύμφωνα με δημοσίευμα της επικριτικής για την τουρκική κυβέρνηση εφημερίδας «Sözcü», το προεδρικό γραφείο φέρεται να έδωσε εντολή με εγκύκλιό του προς τα υπουργεία και τις αρχές να αποσύρουν τα αυτοκίνητα της Volkswagen (VW) ως υπηρεσιακά. Οι παρατηρητές εκτιμούν ότι η κίνηση αποτελεί αντίδραση εκ μέρους του Τούρκου προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην απόφαση της VW να μην επενδύσει στην Τουρκία. Η VW αρχικά σχεδίαζε να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο για τα μοντέλα VW Passat και Skoda Superb κοντά στην τουρκική πόλη Manisa. Η επένδυση θα ανερχόταν σε περίπου ένα δισεκατομμύριο ευρώ. Το εργοστάσιο θα δημιουργούσε περισσότερες από 4.000 θέσεις εργασίας και η παραγωγή θα ανέρχονταν σε 300.000 οχήματα ετησίως. Τα επενδυτικά σχέδια της VW ήταν επίμαχα στη Γερμανία λόγω των δημοκρατικών ελλειμμάτων στην Τουρκία. Το κρίσιμο γεγονός (για την ακύρωση της επένδυσης) ήταν η στρατιωτική επιχείρησή της στη Συρία τον Οκτώβριο του 2019, η οποία επικρίθηκε έντονα διεθνώς και χαρακτηρίστηκε ακόμη και «εισβολή». Μετά από αυτό το γεγονός η Volkswagen ανακάλεσε την απόφασή της να επενδύσει στην Τουρκία. Το σχέδιο ναυάγησε οριστικά το 2020, με την πανδημία του κορονοϊού να αναφέρεται ως καθοριστικός παράγοντας για την λήψη…

Διαβάστε το »