Yutong

Ποιοι είναι οι μνηστήρες για την ηλεκτρική λεωφορειοκίνηση

0 Σχόλια

Αναμφισβήτητα ο κλάδος των μεταφορών και οι δημόσιες συγκοινωνίες δοκιμάστηκαν εν μέσω πανδημίας, φτάνοντας στα όριά τους, όσον αφορά την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αλλά και την αντοχή ενός γηρασμένου στόλου λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Με τις άμεσες πρωτοβουλίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όπως: συμπράξεις με τα ΚΤΕΛ, εμπλουτισμός δρομολογίων, νέες προσλήψεις, αλλά και την υπεράνθρωπη προσπάθεια των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, η κατάσταση, αν και όχι ιδανική, σίγουρα καλυτέρευσε. Νέα εποχή Το σχέδιο προχωρά για την ανάταξη του στόλου που μετρά μέσο όρο ηλικίας τα 18 έτη. Μετά από 11 χρόνια προχώρησε η αγορά λεωφορείων με εκμίσθωση, πραγματοποιήθηκαν προσλήψεις, όλα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Πλέον, με τον διαγωνισμό προμήθειας 1.300 λεωφορείων, οι συγκοινωνίες περνούν στη νέα εποχή.Κάνοντας πράξη τις δεσμεύσεις του υπουργείου Μεταφορών για αστικές συγκοινωνίες ανθρώπινες και με σεβασμό στο περιβάλλον, έστω και εν μέσω υγειονομικής κρίσης, ο μεγάλος διαγωνισμός είναι στην τελική ευθεία και ήδη γίνονται τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια με ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, ώστε να προχωρήσει η ανανέωση του στόλου. Η ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών ακύρωσε τον διαγωνισμό  που εκπονήθηκε στη «δύση» της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, με τον τότε αρμόδιο υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη και ξεκίνησε ένας νέος διαγωνισμός-μαμούθ για 1.000 λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με παραπάνω από το 1/3 αυτών, περίπου 400, να είναι ηλεκτρικά. Την ίδια στιγμή, το αρμόδιο υπουργείο προχωράει άμεσα στην προμήθεια…

Διαβάστε το »