Η φρενίτιδα γύρω από το Squid Game όχι μόνο συνεχίζεται, αλλά την ανέδειξε ως την πιο επιτυχημένη σειρά που έχει προβάλλει το Netflix.

Το Squid Game προκαλεί φρενίτιδα τόσο στο κοινό, όσο και στις μετοχές του Netflix οι οποίες ανεβαίνουν διαρκώς, καθώς πλέον έφτασε τους 111 εκατ. θεατές.

Έτσι, το «Παιχνίδι του καλαμαριού», όπως είναι στα ελληνικά ο τίτλος, έγινε επίσημα η πετυχημένη σειρά της πλατφόρμας, κάτι που ανακοίνωσε το Netflix με ανάρτηση στο Twitter.

{https://twitter.com/netflix/status/1448045816308961280}

Μάλιστα, η δυστοπική σειρά είναι τόσο δημοφιλής που η πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου SK Broadband της Νότιας Κορέας μήνυσε το Netflix για να πληρώσει το κόστος της αυξημένης διαδικτυακής κίνησης και τις εργασίες συντήρησης λόγω της αύξησης των θεατών.

Σημειώνεται, πως η σειρά αποτελείται από 9 επεισόδια, στο οποίο οι διαγωνιζόμενοι συμμετέχουν σε παιδικά παιχνίδια με θανατηφόρες συνέπειες σε μία προσπάθεια να κερδίσουν 45,6 δισ. γουόν (38 εκατ. δολάρια).

{https://www.instagram.com/p/CUXwodnhXQu/}

Διαβάστε επίσης »