Συγκλονίζει! Το ΕΠΙΜΑΧΟ βίντεο με το ΦΙΛΙ του Φιλλιπίδη στην Παπαχαραλάμπους! Με τον ηθοποιό να χει “εξαφανιστεί” και δημοσιεύμετα πια με άλλες πληροφορίες να μην προκύπτουν, όπως και εξέλιξη προς το παρόν στην υπόθεση του, αφού το “κύμα” έχει πέσει όλο σχεδόν πάνω στην υπόθεση Λιγνάδη, αυτό που έχει ενδιαφέρον, μιας και έγινε πολύς λόγος εξαιτίας του, είναι η παράσταση που έπαιξαν μαζί Παπαχαραλάμπους – Φιλλιπίδης κια κρυίως το σημείο εκίνο για το οποίο μίλησε η ηθοποιός. Η στιγμή του φιλιού!

Βέβαίως πρέπει να διευκερινήσουμε πως η συγκεκριμένη λήψη, έγινε για να παιχτεί η παράσταση στον τηλεοπτικό σταθμό Star!

Αν λοιπόν η συμπεριφορά του Πέτρου Φιλλιπίδη ήταν όπως την περιέγραψε η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, την συγκεκριμένη στιγμή, την συγκεκριμένη βραδιά, δεν θα μπορούσε να εκτεθεί ο ηθοποιός!

Θα πρόσεχε ιδαιτέρως αφού καταγραφόταν και μάλιστα με γκρο πλαν!

Μία από τις πολυσυζητημένες και πολυκαταγγελμένες στιγμές “κακοποίησης” πάνω στη δουλειά, έτσι όπως την περιγράφει η ίδια η καταγγέλουσα Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, είναι μπορστά σας. Μπορείτε να την δείτε. Είναι φυσικά μία στιγμή από τις πολλές. Τις επαναλαμβανόμενες. Που συνέβαιναν κάθε βράδι στην παράσταση όπου οι δύο ηθοποιοί πρωταγωνιστούσαν πριν πολλά χρόνια.

Βέβαια, η συγκεκριμένη παράσταση απ’ όπου και το βίντεο, “γράφτηκε” εκείνο το βράδυ από το κανάλι Star και γράφτηκε μία φορά, για να προβληθεί από τον σταθμό. Το φιλί όμως συνέβαινε σε κάθε παράσταση!

Πράγμα που σημαίνει, πως όποια πρόθεση και να είχε ο ηθοποιός Πέτρος Φιλλιπίδης να πειράξει την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, δεν θα την εκδήλωνε μπροστά στις κάμερες!

Παρ’ όλα αυτά μπορείτε πιστεύουμε να πάρετε μια …γεύση!

Διαβάστε ακόμα! Σοκάρουν οι περιγραφές της Άννας-Μαρίας Παπαχαραλάμπους στην καταγγελία κατά του Πέτρου Φιλιππίδη. Μεταξύ άλλων, η Αννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους στην καταγγελία της αναφέρεται στην ανάρμοστη συμπεριφορά του ηθοποιού και σκηνοθέτη, όταν συνεργάζονταν σε θεατρική παράσταση.

Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΦΙΛΙΑ «ΠΙΕΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΜΟΣΤΑ ΦΙΛΙΑ».

«Την ίδια μάλιστα συμπεριφορά αλλά και χειρότερη επεδείκνυε όταν ερχόταν ο τότε σύντροφός μου (τον οποίο και είχε γνωρίσει) να δει την παράσταση, πιάνοντάς με διαρκώς σε διάφορα σημεία του σώματός μου και δίνοντάς μου με ακόμη μεγαλύτερο πάθος αυτά τα πιεστικά και ανάρμοστα φιλιά ενώπιόν του», αναφέρει στην καταγγελία της.

«ΤΟ ΕΤΟΣ 2000, ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 24 ΕΤΩΝ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ”ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ” ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ NEIL SIMON, ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΡΕΤΑΝΙΑ,..
…ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ Κ. ΚΑΡΟΛΟΥ ΠΑΥΛΑΚΗ.

Στην παράσταση συμμετείχαν, πλην εμού και του καταγγελλομένου, οι συνάδελφοι Νίκη Παλληκαράκη, Βίλμα Τσακίρη, Γιώργος Γαλίτης, Βασίλης Ρίσβας, Δημήτρης Καραμπέτσης, Αντώνης Κρόμπας, Ντίνος Καρύδης και άλλοι.

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ, Ο ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΜΕ ΑΠΟΜΟΝΩΣΕ, ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ, ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΘΙΑΣΟΥ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕ, ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ…

…συμμετείχαν στην παράσταση, να έχω δικό μου προσωπικό καμαρίνι, με την πρόφαση (όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων) ότι θα ερμήνευα τον βασικό γυναικείο ρόλο του έργου. Το καμαρίνι αυτό βρισκόταν ακριβώς δίπλα στο δικό του.

ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΑΜΑΡΙΝΙΟΥ ΜΟΥ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΚΛΕΙΔΙΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΘ’ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ…

…συνεργασίας μας, μπαινοβγαίνοντας στο καμαρίνι μου χωρίς να χτυπά την πόρτα μου και ορισμένες φορές κλειδώνοντας την πόρτα πίσω όπως έμπαινε, ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειάς μου και όχι μόνο, εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου, την ανάγκη μου να εργαστώ και τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει.

ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ…ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ! ΚΙΜΟΥΛΗΣ – ΦΙΛΛΙΠΙΔΗΣ – ΧΑΙΚΑΛΗΣ – ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ! ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΒΟΥΝ ΦΩΤΙΕΣ!

ΟΥΡΟΥΣΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΝΙΠΤΗΡΑ ΜΟΥ

Πέραν των εν λόγω πράξεων, με τις οποίες προσέβαλε κατ’ εξακολούθηση τη γενετήσια αξιοπρέπειά μου και μέσα στο πλαίσιο της νοσηρής επιθυμίας του να με μειώνει και να με ταπεινώνει συστηματικά με διάφορους τρόπους, αρκετές φορές εισερχόταν στο καμαρίνι μου, ενώ βρισκόμουν μέσα σε αυτό με κλειστή την πόρτα,…

…ΚΑΤΕΒΑΖΕ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΥΡΟΥΣΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΝΙΠΤΗΡΑ ΤΟΥ ΚΑΜΑΡΙΝΙΟΥ ΜΟΥ,…
…ο οποίος βρισκόταν ακριβώς πίσω από εκεί που καθόμουν (σημειώνω δε ότι ο ίδιος είχε τουαλέτα στο δικό του καμαρίνι).

ΕΠΙΣΗΣ, Ο ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΠΑΡΕΝΟΧΛΟΥΣΕ ΕΚΤΟΣ ΘΕΑΤΡΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ,…

…όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου έτσι μια συνεχή ανησυχία, που έφτανε μερικές φορές στα όρια του τρόμου, αφού ειλικρινά δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενη κίνησή του και φοβόμουν ότι είναι ικανός για τα πάντα, όπως μου είχε αποδείξει με τις πράξεις του.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΡΚΗ ΦΟΒΟ ΩΣΤΕ ΝΑ…

…ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ, ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΑΡΓΟΥΣΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΣ ΤΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑ, ΜΟΥ ΕΠΕΤΙΘΕΤΟ ΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΙΩΝΕ.

Ακόμα, κατά τη διάρκεια των στιγμών που υπήρχε μεταξύ του χαρακτήρα που υποδυόμουν και του δικού του κάποιο φιλί, εκείνος με φιλούσε με βία, χρησιμοποιώντας τη γλώσσα του, μπροστά σε ένα έκπληκτο κοινό, το οποίο συνήθως αντιδρούσε με ένα επιφώνημα απέχθειας.

ΑΝΗΚΟΥΣΤΟ! Φιλλιπίδης – Χαικάλης ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ τα ΘΥΜΑΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ!!!

ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΕΓΚΑΙΡΩΣ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ.
Αν μπορώ έστω και τώρα να δώσω μια εξήγηση, πάνω απ’ όλα στον εαυτό μου, είναι ότι η ντροπή, η ενοχή και ο φόβος που ένιωθα κυριολεκτικά με είχαν παραλύσει.

ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ – ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ, ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ

Το συγκεκριμένο έργο μάλιστα δεν δικαιολογεί ούτως ή άλλως μια τέτοια σκηνική συμπεριφορά, αφού πρόκειται για μια τρυφερή ιστορία. Οταν του ζητούσα με ευγενικό τρόπο μήπως μπορούν τα φιλιά αυτά να γίνονται με άλλον, πιο θεατρικό τρόπο, εκείνος μου απαντούσε: ”Εγώ είμαι σκηνοθέτης, εγώ αποφασίζω”!

ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΔΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΠΡΙΝ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ, ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑ ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΑΓΝΟΟΥΣΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ.

Την ίδια μάλιστα συμπεριφορά αλλά και χειρότερη επεδείκνυε όταν ερχόταν ο τότε σύντροφός μου (τον οποίο και είχε γνωρίσει) να δει την παράσταση, πιάνοντάς με διαρκώς σε διάφορα σημεία του σώματός μου και δίνοντάς μου με ακόμη μεγαλύτερο πάθος αυτά τα πιεστικά και ανάρμοστα φιλιά ενώπιόν του.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΕΝΑ ΝΟΣΗΡΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΥΠΕΡΟΧΗΣ.

Το γεγονός αυτό με είχε αναγκάσει να ζητάω σε δικούς μου ανθρώπους να μην έρχονται στην παράσταση (μήπως και η συμπεριφορά του μετριαστεί), τους ζητούσα όμως κάθε φορά να με περιμένουν έξω από το θέατρο το βράδυ, ώστε να μπορώ να φύγω χωρίς να με παρενοχλήσει ο καταγγελλόμενος.

Υπό αυτό το καθεστώς τρόμου και βίας έζησα καθ’ όλη τη διάρκεια της θεατρικής σεζόν, δηλαδή για περίπου επτά μήνες,..

…ΦΟΒΟΥΜΕΝΗ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ, ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΛΕΓΑ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΟ, ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ,…

…δίχως όμως να μπαίνω σε λεπτομέρειες. Μόνο σε ελάχιστους φίλους μου είχα εκμυστηρευτεί κάποια από τα πιο σοβαρά και τραυματικά περιστατικά.

ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΑΛΚΟΟΛ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΠΕΞΕΛΘΩ ΣΕ ΟΣΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΑ ΒΙΩΝΑ.

ΞΕΚΙΝΟΥΣΑ ΝΑ ΠΙΝΩ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΠΡΟΤΟΥ ΠΑΩ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ, ΟΠΩΣ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΤΟΤΕ ΝΟΜΙΖΑ, ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΝΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΑ.
Κάποια στιγμή βρήκα το θάρρος να απευθυνθώ στον παραγωγό της παράστασης, κ. Παυλάκη, στον οποίο ζήτησα, ευρισκόμενη σε ιδιαίτερα φορτισμένη ψυχική κατάσταση, να αποχωρήσω από την παράσταση, γιατί δεν άντεχα άλλο.

ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΦΑΝΗΚΕ ΝΑ ΕΚΠΛΗΣΣΕΤΑΙ, ΜΕ ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.

Και τούτο διότι δεν μπορούσα φυσικά να βγω να πω δημοσίως τον λόγο που θα αποχωρούσα και φοβόμουν ότι θα μου χρεωνόταν, στα μάτια των τρίτων και του κόσμου, το κατέβασμα μιας πετυχημένης παράστασης.

Η ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑΛΥΣΕΙ

Αλλά πάνω απ’ όλα φοβόμουν και πιθανά άλλα αντίποινα που ίσως να είχα εκ μέρους του καταγγελλομένου, τον οποίο κυριολεκτικά έτρεμα. Γι’ αυτό τον λόγο και δεν είπα τίποτα, πράγμα που μετανιώνω, με βάση την εμπειρία ζωής που έχω σήμερα, σε μια άλλη ηλικία και με πολύ περισσότερες προσλαμβάνουσες παραστάσεις.

ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΕΓΚΑΙΡΩΣ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ.
Αν μπορώ έστω και τώρα να δώσω μια εξήγηση, πάνω απ’ όλα στον εαυτό μου, είναι ότι η ντροπή, η ενοχή και ο φόβος που ένιωθα κυριολεκτικά με είχαν παραλύσει».

Διαβάστε επίσης »