Το Twentytwenty Arts, ΜΚΟ με ενασχόληση στις τέχνες, ξεκινάει μια καμπάνια ευαισθητοποίησης σχετικά με την ψυχική υγεία των πολιτών του Τορόντο. Την έναρξη της, σηματοδοτεί το project με τίτλο «Life on the Line». Αφίσες του, βλέπουν ήδη οι κάτοικοι του Τορόντο, στο μετρό τους.

Το project απαρτίζεται από δέκα έργα σχετικά με την ψυχική υγεία. Το κάθε ένα, έχει έναν ξεχωριστό καλλιτέχνη από το Οντάριο και βγαίνουν διακόσιες αφίσες από το κάθε έργο στην πρώτη γραμμή του μετρό TSS του Τορόντο. Η καμπάνια θα τρέξει έως και τα μέσα του Ιανουαρίου για το έτος που έρχεται (2021).

Ο εκπρόσωπος τύπου του Twentytwenty Arts, είπε χαρακτηριστικά:

«Μέσω της δημιουργίας έργων δημόσιας τέχνης, χρησιμοποιούμε οπτική αφήγηση για να βοηθήσουμε φιλανθρωπικά ιδρύματα και μη κερδοσκοπικές οργανώσεις να προσελκύσουν νέους δωρητές, να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση για τον σκοπό τους και να χρηματοδοτηθούν τα προγράμματα και οι υπηρεσίες τους».

Μερικοί από τους καλλιτέχνες των έργων, είναι οι Alexander Robinson, Marcia Diaz, Duncan McLean και Dominic Bugatto. Δεν λείπουν έκτακτες συμμέτοχες, όπως αυτές των Seri Stinson, Julieta Christy, Faye Harnest, Eric Pause, Ramune Luminaire και Dina Belaia.

Τα έργα πωλούνται και ψηφιακά, μέσα από το e-shop της Twentytwenty Arts, ενώ τα 2/3 των πωλήσεων θα πάνε στο πρόγραμμα Family Outreach and Response του Canadian Mental Health Association, για κάλο σκοπό, με το 1/3 που απομένει να μοιράζεται στους καλλιτέχνες που πήραν συμμετοχή στο project.

Διαβάστε επίσης »